Îți prezentăm ferma :

Kronstadt fructe S.R.L. (Periam)

Suprafața:

110ha

An înființare:

1994

Cu activitate în producția de fructe și legume încă din anul 1994, ferma Kronstadt Fructe S.R.L cultivă fructe și legume. Aflată în localitatea Periam, județul Timiș, ferma deține culturi de mere, pere, caise, căpșuni, prune, cireșe, nectarine, piersici și gutui. În ferma Kronstadt Fructe, fiecare cultură este îngrijită cu atenție, iar acest lucru este confirmat de calitatea fiecărui produs.

Lista produselor cultivate:

Mere

Pere

Caise

Prune

Nectarine

Piersici

Gutui

Căpșune

Mere

Pere

Caise

Căpșune

Prune

Nectarine

Piersici

Gutui

Sunt bogate în fibre, vitamina C și antioxidanți, fiind recomandate în timpul dietelor de slăbire. Merele vin în ajutorul digestiei atunci când sunt consumate cu tot cu coajă, de asemenea sunt un excelent ajutor în păstrarea igienei orale: curăță dinții după orice masă și elimină mirosurile neplăcute. Merele pot fi împărțite în două mari categorii: mere verzi și mere roșii. Dintre soiurile de mere verzi amintim: Golden Delicious, Golden Reinders, Granny Smith și Goldrush. Merele roșii întâlnite în livezile de la noi aparțin, printre altele, soiurilor Jonathan, Idared, Gala, Fuji și Delicioase roșii (Red Delicious).

Sunt mult mai bogate în fibre decât alte fructe, ajută digestia și nu favorizează apariția alergiilor. Pentru că se digeră ușor, perele sunt printre primele fructe care se administrează copiilor. Sunt o bine-cunoscută sursă de vitamina C, nu conțin sodiu, grăsimi și colesterol. Există numeroase soiuri de pere care cresc în livezile din România, iar printre acestea menționăm: Kaiser, Abate Fetel, Xenia (sin Novembra), Conference și Williams. Cel din urmă, soiul de pere Williams, este cel mai apreciat soi de masă.

Caisele sunt surse de vitamine, minerale și substanțe nutritive. Conțin potasiu, fosfor, calciu, riboflavină, fier, vitamina A, magneziu, zinc, betacaroten, vitamina C, seleniu, mangan, tiamină, cupru, vitamina B6 și colină. Fibrele din caise asigură un tranzit intestinal bun și previn constipația. În livezile din România cresc caise din soiul Dacia (soi românesc de referință), Carmela (soi timpuriu românesc) sau Comodor (cu fructe puțin alungite și puțin turtite pe lateral).

Prunele sunt o importantă sursă de vitamina C, A și K, potasiu și fibre. Prin conținutul de vitamina C prunele ajută la absorbția fierului, în plus, sunt benefice pentru oase, combat anemia și tratează constipația, întăresc sistemul imunitar și detoxifică organismul. Există numeroase soiuri de prune care cresc în livezile din România, iar dintre acestea menționăm: Anna Spath, Stanley, Tuleul gras și President.

Bogate în nutrienți și sărace din punct de vedere caloric (100 g de nectarine conțin 44 de kilocalorii), nectarinele sunt ideale în curele de slăbire. Au un puternic efect antioxidant. Pot fi consumate atunci când organismul simte nevoie de dulce, în plus ele combat senzația de foame în ciuda numărului mic de calorii. Întrucât au 90% apă, nectarinele previn deshidratarea. Mențin sănătatea pielii. Incluse într-un regim zilnic, acestea ajută la eliminarea toxinelor, sunt blânde cu stomacul celor care suferă de afecțiuni gastrice și pot fi consumate sub formă de suc. Nectarinele sferice, de dimensiuni medii și ușor alungite aparțin soiului Independence, iar Liana este soiul de nectarine plate, de dimensiuni, cu coaja lucioasă.

Piersicile sunt bogate în beta-caroten care, odată ajuns în organism, se transformă în vitamina A. Magneziul din piersici ajută la eliminarea stresului și a anxietății, păstrând echilibrul sistemului nervos. Sunt benefice în sarcini pentru conținutul lor de calciu, vitamina C și favorizează absorbția fierului. Piersicile aparținând soiului Cardinal sunt mijlocii spre mari, iar pulpa lor este aderentă la sâmbure, în timp ce piersicile Redheaven sunt medii ca dimensiune, iar pulpa este neaderentă la sâmbure.

Gutuile sunt bogate în vitamina C, zinc, potasiu, cupru, fier și fibre dietetice. Sunt, de asemenea, bogate în catehină, epicatehină și alți fitonutrienți benefici. Ajută la întărirea sistemului imunitar și la tratarea anemiei. Revigorează și redau pofta de mâncare, stabilizează tensiunea arterială și atenuează probleme digestive.

Dietetice și hrănitoare, căpșunele sunt sărace în calorii și foarte bogate în vitamine. Conțin potasiu, vitamina K, vitamina B5, vitamina B6, acid folic, riboflavină și magneziu. În magazine găsești căpșune din soiul Albion sau Elsanta. Căpșunele Albion își păstrează prospețimea pentru mai mult timp, au o consistență cărnoasă și suculentă, iar fructele sunt de dimensiuni mai mari și forma lung-conică. De proveniență olandeză, căpșunele Elsanta au fructele uniforme, conic-rotunjite și o nuanță de roșu intens.

Sunt bogate în fibre, vitamina C și antioxidanți, fiind recomandate în timpul dietelor de slăbire. Merele vin în ajutorul digestiei atunci când sunt consumate cu tot cu coajă, de asemenea sunt un excelent ajutor în păstrarea igienei orale: curăță dinții după orice masă și elimină mirosurile neplăcute. Merele pot fi împărțite în două mari categorii: mere verzi și mere roșii. Dintre soiurile de mere verzi amintim: Golden Delicious, Golden Reinders, Granny Smith și Goldrush. Merele roșii întâlnite în livezile de la noi aparțin, printre altele, soiurilor Jonathan, Idared, Gala, Fuji și Delicioase roșii (Red Delicious).

Sunt mult mai bogate în fibre decât alte fructe, ajută digestia și nu favorizează apariția alergiilor. Pentru că se digeră ușor, perele sunt printre primele fructe care se administrează copiilor. Sunt o bine-cunoscută sursă de vitamina C, nu conțin sodiu, grăsimi și colesterol. Există numeroase soiuri de pere care cresc în livezile din România, iar printre acestea menționăm: Kaiser, Abate Fetel, Xenia (sin Novembra), Conference și Williams. Cel din urmă, soiul de pere Williams, este cel mai apreciat soi de masă.

Caisele sunt surse de vitamine, minerale și substanțe nutritive. Conțin potasiu, fosfor, calciu, riboflavină, fier, vitamina A, magneziu, zinc, betacaroten, vitamina C, seleniu, mangan, tiamină, cupru, vitamina B6 și colină. Fibrele din caise asigură un tranzit intestinal bun și previn constipația. În livezile din România cresc caise din soiul Dacia (soi românesc de referință), Carmela (soi timpuriu românesc) sau Comodor (cu fructe puțin alungite și puțin turtite pe lateral).

Dietetice și hrănitoare, căpșunele sunt sărace în calorii și foarte bogate în vitamine. Conțin potasiu, vitamina K, vitamina B5, vitamina B6, acid folic, riboflavină și magneziu. În magazine găsești căpșune din soiul Albion sau Elsanta. Căpșunele Albion își păstrează prospețimea pentru mai mult timp, au o consistență cărnoasă și suculentă, iar fructele sunt de dimensiuni mai mari și forma lung-conică. De proveniență olandeză, căpșunele Elsanta au fructele uniforme, conic-rotunjite și o nuanță de roșu intens.

Prunele sunt o importantă sursă de vitamina C, A și K, potasiu și fibre. Prin conținutul de vitamina C prunele ajută la absorbția fierului, în plus, sunt benefice pentru oase, combat anemia și tratează constipația, întăresc sistemul imunitar și detoxifică organismul. Există numeroase soiuri de prune care cresc în livezile din România, iar dintre acestea menționăm: Anna Spath, Stanley, Tuleul gras și President.

Bogate în nutrienți și sărace din punct de vedere caloric (100 g de nectarine conțin 44 de kilocalorii), nectarinele sunt ideale în curele de slăbire. Au un puternic efect antioxidant. Pot fi consumate atunci când organismul simte nevoie de dulce, în plus ele combat senzația de foame în ciuda numărului mic de calorii. Întrucât au 90% apă, nectarinele previn deshidratarea. Mențin sănătatea pielii. Incluse într-un regim zilnic, acestea ajută la eliminarea toxinelor, sunt blânde cu stomacul celor care suferă de afecțiuni gastrice și pot fi consumate sub formă de suc. Nectarinele sferice, de dimensiuni medii și ușor alungite aparțin soiului Independence, iar Liana este soiul de nectarine plate, de dimensiuni, cu coaja lucioasă.

Piersicile sunt bogate în beta-caroten care, odată ajuns în organism, se transformă în vitamina A. Magneziul din piersici ajută la eliminarea stresului și a anxietății, păstrând echilibrul sistemului nervos. Sunt benefice în sarcini pentru conținutul lor de calciu, vitamina C și favorizează absorbția fierului. Piersicile aparținând soiului Cardinal sunt mijlocii spre mari, iar pulpa lor este aderentă la sâmbure, în timp ce piersicile Redheaven sunt medii ca dimensiune, iar pulpa este neaderentă la sâmbure.

Gutuile sunt bogate în vitamina C, zinc, potasiu, cupru, fier și fibre dietetice. Sunt, de asemenea, bogate în catehină, epicatehină și alți fitonutrienți benefici. Ajută la întărirea sistemului imunitar și la tratarea anemiei. Revigorează și redau pofta de mâncare, stabilizează tensiunea arterială și atenuează probleme digestive.